maandag 16 november 2020

Welkom! + Give Away

 Hallo allemaal,

Er verandert constant veel in kaartenmaakland: blogs komen, blogs gaan, webwinkels open, webwinkels sluiten, nieuwe technieken, verschillende stijlen, maar 1 overeenkomst: allemaal creatievelingen die op hun eigen manier de mooiste dingen maken. Voor deze mensen, voor jou dus, is Daantje een webwinkel begonnen, waarin ze de mooiste hobbymaterialen voor jou uitkiest en voor een leuke prijs verkoopt voor leuke prijsjes. Waar veel winkels de adviesprijzen aanhouden, zit Daantje er vaak een stukje onder. Ook zijn er altijd leuke aanbiedingen in de webwinkel te vinden en krijg je bij je bestelling bij elke bestede €10,- een prachtig collagevel met mooie plaatjes voor op jouw kaarten of kadoosjes of andere creaties. Het is dus zeker de moeite waard om even in haar webshop te kijken: https://www.hobbyshopdaantje.nl/


Wij, Ellie en Lisanne, ken je misschien al wel uit blogland: wij zijn moeder en dochter en knutselen veel en graag met elkaar. Daantje heeft ons gevraagd voorbeelden te maken voor de webshop en natuurlijk willen we dat met heel veel plezier gaan doen! We gaan niet alleen voorbeelden maken om jullie te inspireren wat je allemaal kunt met de mooie hobbymaterialen, maar we gaan jullie ook uitdagen om mee te doen met challenges, gesponsord door Daantje. Op dit blog zullen we maandelijks een leuke challenge houden, die op 1 december begint. 

Dat duurt dus nog ruim 2 weken, maar... in die 2 weken gaan we wat leuks doen: de Sint en Piet mal van DDBD verloten we onder degenen die aan de volgende voorwaarden voldoet:
1. Je bent volger van dit challengeblog https://creatiefmethobbyshopdaantje.blogspot.com/
2. Je bent volger van Ellie http://ellieskaarten.blogspot.com/
3. Je bent volger van Lisanne http://mijnkaartenhobby.blogspot.com/
4. Je laat een gezellige reactie onder dit bericht achter, waarin je eventueel ook je voorkeur aangeeft voor de Sint of Piet mal :)

28 november trekken we de winnaars. Natuurlijk is het leuk als je dit bericht op je eigen blog promoot, zodat er veel mensen mee kunnen doen.

We hopen dat er veel gezellig mee gaan doen!

Creatieve groetjes,
Daantje, Ellie & Lisanne

27 opmerkingen:

  1. Ik las het leuke nieuws bij Lisanne dus ben even overal langsgegaan. Gezellig een nieuwe shop en challengeblog er bij en dan ook nog de kans iets leuks te winnen: ik ga voor het Pietje..mijn kleindochter in Engeland loopt al dagen met een baret op door het huis hihi!!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, een nieuw blog erbij! "leuk om mee te doen, gelijk overal volger geworden! Veel succes, groet Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk om jullie blog te volgen. Kijk uit naar al jullie mooie creaties. Heel veel succes. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk ga snel rondsnuffelen in de webshop. En superleuk een nieuw blog erbij kijk ernaar uit. Ik zou gaan voor het pietje dat zou mijn nichtje geweldig vinden.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames wat een geweldig mooi idee. Ik wens jullie heel veel succes. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi nieuws! Super om dat samen met je ma te kunnen doen Lisanne! Nu ik dit zo schrijf komen er veel herinneringen boven toen ik het ook nog met mijn lieve ma kon doen... šŸ˜„ Jullie in ieder geval veel succes en we krijgen vast veel inspiratie!

    Creatieve groetjes,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk een nieuwe blog (met challenges) en een web/hobbywinkel. Ik volg Lisanne en Ellie al en ben ook volger van deze pagina geworden. En wat super leuk dat je ook nog iets kan winnen en zeker toepasselijk in deze decembermaand! Ik ga voor het pietje, dan kan ik samen met mijn neefje een slinger maken om Sinterklaas en piet welkom te heten. Heel veel succes en ik kom vaker langs om inspiratie op te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor een nieuw blog! Lisanne en Ellie volgde ik al...dus nu ook dit leuke blog!
    Succes!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat jullie een nieuw challengeblog en webwinkel gaan starten.
    Ik ben het blog meteen gaan volgen en wil jullie heel veel succes wensen met de winkel en het blog.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk nieuws,ik volg jullie al,en ik kies voor het leuke pietje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Via Lisanne ben ik bij je terechtgekomen Daantje.
    Wat leuk een nieuw Challengeblog.
    En wat een gave Give Away....ik vind de Sint zo leuk!
    Groetjes en succes hoor,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd wat een mooi nieuws. Ook ik ben via Lisanne hier gekomen.
    Ga jullie zeker volgen. En wat lief de give away, ik ga voor het pietje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartstikke gezellig een NL actief blog erbij, ik ben meteen volgster geworden natuurlijk.
    Ik ben hier ook via Lisanne gekomen en ga even volgen wat de voorwaarden zijn, hier volgster geworden ✅
    Succes en lieve groetjes, Wilma xx ik wil wel graag in aanmerking komen voor de Sint ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig nieuws!!! Ik kijk er naar uit
    Voorbeelden van kaarten is nooit verkeerd toch? Gefeliciteerd dames! En veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk. ik kom hierbij dankzij het blog van Lisanne. Wat leuk. Ik volg nu alle blogs. Ik doe graag mee voor de sinterklaas, leuk om versieringen mee te maken voor de groep waar ik werk. Ik werk met mensen met een verstandelijke beperking en die blijven in sinterklaas geloven haha. Heel erg leuk hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel succes met je hobbyshop, leuke actie en ik waag graag een kansje voor de leuke Sint!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk een nieuw challenge blog erbij...creatief met Daantje
    en wens jullie een hele leuke tijd hier Ellie en Lisanne!
    Ik maak graag kansje voor het pietje.
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk een nieuw Challenge blog erbij. Ik las het net bij Ellie, daar was ik al volger. Ben net ook gelijk volger van dit blog en van Lisanne geworden. Altijd leuk om nieuwe inspiratie op te doen. Ik wil graag een kansje wagen en ga voor Piet.
    Ik wens jullie heel veel succes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke challenge en ben door Lisanne naar dat blog geleid. Succes bij alles. Ik ga voor pietje. Daar maak ik mijn neefjes en nichtje blij mee. Grtjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk zo'n nieuw challenge-blog. Een beetje inspiratie en uitdaging is nooit weg.
    Leuk dat jullie beginnen met een give-away. Ik maak graag kans op de Sint.
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk een nieuw blog voor uitdagingen. Lijkt me leuk ik ken Ellie en Lisanne al heel lang uit blogland... Zij maken altijd schitterende kaarten. Heel leuk dat ze hier in het dt team zitten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk een nieuw blog er bij. Ik ben gelijk volger geworden.
    Heel veel succes.
    De give away laat ik aan me voor bij gaan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk een nieuw challenge blog.
    Via Lisanne kom ik hier.
    De give-a-way laat ik aan mijn voor bij gaan.
    Succes team.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk, een nieuwe challengeblog! Ik ben benieuwd naar jullie challenges. En leuk Ellie en Lisanne dat jullie het DT zijn.
    Ik loot graag mee voor de Sintmal, heel gaaf, deze weggever!
    Groetjes
    Jantine (ik heet Enitnaj in mijn profiel waarmee ik volger ben geworden)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat leuk een nieuw challenge blog ben benieuwd naar jullie voorbeeld kaartjes als dters
    ik wil graag meedoen voor de pietjes mal
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk dat jullie dit ism Daantje gaan doen!Ik ben benieuwd naar jullie creaties.
    De give away sla ik even over maar ik wens jullie veel succes!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen