maandag 15 maart 2021

Challenge 4 - Mededeling / Overstap naar nieuwe facebookgroep

                                                    
                                                     Hoi allemaal,


Heel even een mededeling...
Vanwege prive redenen zijn Lisanne & Ellie uit het designteam.

Met deze blog ga ik stoppen, ik merk toch dat er veel mensen zijn  die geen blog hebben en toch mee willen doen. Ze weten dan niet goed , hoe ze precies dan wel mee kunnen doen..
Vandaar dat ik de keuze heb gemaakt om met de blog te stoppen en een nieuwe Facebookgroep aan te maken.

Jullie zijn hier allemaal van harte welkom!
De facebookgroep heeft de naam: Hobbyshop Daantje daagt jullie uit.
Hieronder de link zodat u gelijk bij de groep terecht komt:
Facebookgroep

In deze groep plaatst u eenvoudig u challenge kaart met daarbij de omschrijving van welk voorwerp, met de letter D begint.

In de facebookgroep, staan ook al de reminderkaartjes van deze week van Janique en mij, neem dus gauw een kijkje en doe gezellig mee !

De kaarten die al met de challenge meededen, mogen jullie even in de facebookpagina erbij zetten :) 
Heeft u geen facebook, en wilt u toch graag mee blijven doen en kans maken op een leuk prijsje elke maand...
Neem dan contact met mij op via hobbyshopdaantje@gmail.com , via de mail kunt u dan de foto van u creatie doorsturen en ik zal deze dan in de facebookgroep plaatsen. 
Via de mail zal ik u dan ook op de hoogte houden over de volgende challenge.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag en hoop jullie terug te zien in de facebookgroep!

Liefs,
Daantje & Janique

11 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat jullie het blog gaan stoppen. Ik ga me op facebook aanmelden, leuk1
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat er niets ernstigs is gebeurd bij Elly en Lisanne en ontzettend jammer dat ze zijn gestopt! Ik heb geen facebook en om dan via de mail door te sturen vind ik persoonlijk niet zo leuk! Dankjewel voor de leuke challenge maanden en succes met facebook!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niu dit kont wel uit de lucht vallen en ik vind het ook héél jammer. Wens jullie het allerbeste want voor mij houdt het hier op omdat ik geen FB heb en ook niet wil!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer nu . Ik geen facebook , dan houd het voor mij op.
    Heel jammer .
    Wens jullie het beste .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat je stopt met het blog maar geen probleem, ik stap over naar facebook en ga me aanmelden! Wel jammer dat er mensen zien die wel een blog hebben en geen fb......
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat jammer, dan stopt het voor mij. Succes op Facebook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer dat jullie hier stoppen. Ik heb geen FB maar veel succes daar!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel jammer, maar facebook gebruik ik niet voor kaarten en dus stopt het hier ook voor mij.
    Veel succes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat dit leuke blog stopt... en de dames Ellie en Lisanne ook.. Succes verder. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jammer dat het stopt ik vind het juist fijner om met blogs aan challenges mee te doen omdat ik vaak op facebook het niet terug kan vinden op de groep
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel jammer, want ik heb juist geen Facebook, dus kan alleen via blogs meedoen met challenges.
    Veel succes!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen