maandag 28 december 2020

Give Away

 Hallo allemaal,

Meer dan 50 volgers en precies 50 inzendingen voor onze allereerste challenge, bedankt dames! Echt super leuk dat jullie met zoveel mee hebben gedaan. Natuurlijk hopen we jullie ook weer bij de volgende challenge te zien en die start volgende week maandag. Vanaf nu zal er de 1e maandag van de maand een nieuwe challenge starten, 2e maandag een reminder en de winnaar en top 3 die gastdesigner mogen zijn bekend gemaakt worden en de 3e en 4e maandag nog een reminder voor de lopende challenge. Het blijft dus nog even spannend wie de 15 euro shoptegoed gewonnen heeft, maar... er is weer iets te winnen!

Een give away van de leuke nieuwe borduurmal met hartjes van Marianne Design. De winnaar zal maandag 11 januari tegelijk met de winnaar en top 3 van challenge 1 bekendgemaakt worden. En weet je wat leuk is? De mal kun je ook voor de volgende challenge gebruiken, dus een extra reden om mee te doen ;)


Hoe doe je mee?
1. Je bent volger van dit challengeblog https://creatiefmethobbyshopdaantje.blogspot.com/
2. Je bent volger van Ellie http://ellieskaarten.blogspot.com/
3. Je bent volger van Lisanne http://mijnkaartenhobby.blogspot.com/
4. Plaats je naam en een link naar je blog in Inlinkz: je mag het op je blog plaatsen, maar hoeft niet.

Alvast een goede jaarwisseling, blijf gezond & tot volgende week bij challenge 2!

Creatieve groetjes Daantje, Ellie & Lisanne

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

10 opmerkingen:

  1. Superleuk, ik zal het ook op mijn blog zetten.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk.
    Ik heb het op mij blog gezet.
    Succes dames.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik die graag. Ben al jaren volger van Ellie en Lisanne. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke give away! Ik was net te laat om aan de A challenge mee te doen met mijn kaartje voor Annebeth. Dus nu doe ik graag op deze manier mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk ik was volger bij alle 3. Zal het deze week ook even in een blogbericht zetten.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owww wat een leuke give a way, ik waag graag een kansje want ben dol op borduren.
    Fijn dat de blog al lekker loopt! Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke actie doe graag mee. Heb iedereen gevolgd. En wat ontzettend leuk dat er al zoveel meedoen met de eerste challenge. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi give away, die wil ik wel winnen
    ik volg jullie alle drie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat 'n leuke giveaway en super dat er een Nederlandstalige challenge blog bij komt!
    Jammer dat ik de eerste challenge gemist heb, maar vanaf de volgende ben ik zeker van de partij.
    Tot snel!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb jullie net gevonden:)
    Moet snel zijn nog 26 min, hahaah, doe graag mee.
    Heel lief van jullie, bedankt voor de kans.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen