maandag 4 januari 2021

Challenge 2

 Hallo allemaal,

Allereerst willen we jullie een gezond & creatief 2021 wensen! We hopen vele mooie kaarten en creaties van jullie hier op het challengeblog te zien de komende tijd. Nog een herinnering: de giveaway duurt nog 1 week, dus wil je nog mee doen, kijk dan snel hier: Creatief met Hobbyshop Daantje: Give Away Wil je een extra kans maken? Doe dan ook mee in de FB groep Creatief met Hobbyshop Daantje


En wie weet is de mal volgende week wel van jou...


Het is vandaag weer de eerste maandag van de maand, dus tijd voor de nieuwe challenge. We kregen veel leuke reacties op de vorige challenge van de letter A, omdat je er zoveel kanten mee op kon. Daarom hebben we ervoor gekozen om deze maand verder te gaan met de letter 'B'. Op je kaart of creatie moet dus iets te zien zijn wat met de letter 'B' begint. We hebben al het een en ander voor jullie bedacht waarvan we weten dat er in hobbyland materialen beschikbaar van zijn: 

(Volkswagen)busje, baby, beer, boek, boot, borduren, ballon, buggy, bakken/bakker, bier, bal, beterschap, bij, bloemen, bomen/boomstam, brief/brievenbus, breien, brocante, badeend, bank, BBQ, bergen, blokken, beestenboel (minimaal 4 verschillende dieren), bonbons, bouwen, bril, bruidspaar, buxus, bedeltje, bolletjeslint, beker, bestek... Dat zijn al een heleboel ideeën of niet? Misschien weet jij nog iets anders dat met een B begint, dat mag natuurlijk ook. We zijn benieuwd naar jullie mooie kaarten/creaties.

Voorbeelden challenge 2
B van bos bloemen

B van borduren en bloem

Prijs challenge 2
Een pakketje t.w.v. €25 waar je o.a. lipbalsem in je creatie kunt verwerken, maar wat dacht je van lavendel of verse thee of koffiebonen of M&M's? Een handige mal om de opening te maken voor de pouch, maar ook een handige mal waarmee je een sluiting aan de achterkant kunt maken, zodat de ontvanger de inhoud eruit kan halen. Binnenkort meer voorbeelden!

Challengereagels
1. Je kaart moet nieuw zijn;
2. Je mag met maximaal 2 kaarten meedoen;
3. Je mag deze challenge met maximaal 4 andere challenges combineren;
4. Je stuurt je kaart uiterlijk 31 januari 2021 in;
5. Bij minimaal 15 deelnemers gaat de prijs eruit.

Creatieve groetjes,
Daantje, Ellie & Lisanne

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

19 opmerkingen:

  1. Ik doe weer gezellig mee en denk dat er nog wel een 2de aankomt!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge weer! En leuke voorbeelden dames!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke challenge en hele mooie voorbeelden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel toevallig kom ik deze blog tegen, ik zie dat ik meteen mee kandoen, als jullie het goed vinden 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke nieuwe challenge en hele mooie voorbeeldkaarten zijn er door Ellie en Lisanne gemaakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge. De voorbeelden zijn erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kreeg een tip van iemand over dit Challenge blog, ben jullie gelijk gaan volgen. En een kaartje geplaatst 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige voorbeelden, ik ga zeker mee doen met de B, leuk zo dat alfabet afgaan.
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo dames,
    Wat leuk dat ik deze site gevonden heb ben meteen volger geworden:)
    Mijn kaartje staat erbij!
    Veel succes met jullie challenge blogje!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helaas kan ik mijn kaart niet toevoegen. Ik zie dat het maximum van het aantal kaarten dat mee mag doen is bereikt.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Lia,

      Er staat inmiddels een nieuwe Inlinkz bij, bedankt voor het melden!

      Hobbygroet,
      Lisanne

      Verwijderen
    2. Bedankt Lisanne, hij staat er nu bij!
      Lia xx

      Verwijderen
  11. Heb zojuist de kaart van mijn moeder Martje erbij gezet. We vinden het leuk ommeete doen.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk blog hebben jullie, ik had deze nog helemaal niet ontdekt. Inmiddels volg ik jullie en ik heb meteen een kaart voor de challenge geplaatst.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb zojuist mijn kaart met een B erbij gezet. Fijn weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb er nog een kaart bijgezet... vergeten erbij te zetten dat het de tweede kaart is... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je nog een keer meedoet! Geen probleem hoor dat 2e er niet bij staat. Dankjewel voor het meedoen!

      Verwijderen
  15. Hoi Daantje,
    Ik wil net mijn kaartje toevoegen maar zie dat het aantal inzendingen al is bereikt. Is het nog mogelijk om mijn kaartje in te zenden? Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps ik had iets verder moeten kijken dan mijn neus lang is. Er stond nog een link onder, sorry!

      Verwijderen